...

marți, 11 iunie 2013

In 2013 descoperim ROMANIA impreuna!


Bine te-am gasit !
 
In 31 mai 2013 am lansat un CONCURS. Ti-am pregatit noi programe turistice pentru vara-toamna anului 2013, in cadrul proiectului Romania O Noua Perspectiva. Prin intermediul acestui concurs te-am rugat sa ne spui parerea ta despre noile programe, daca ti se par interesante si daca iti doresti sa descoperim ROMANIA impreuna. Ne-am bucurat sa vedem ca exista un grad de interes crescut in ceea ce priveste destinatiile turistice din Romania. Le multumim pe aceasta cale celor 103 participanti la concursul nostru.


Iata destinatiile propuse de noi pentru vara 2013:





In urma centralizarii datelor primite, vom anunta perioadele de calatorie pentru fiecare program in parte.  
In 2013 descoperim ROMANIA impreuna!

Pentru ca parerea ta conteaza pentru noi, participantii la acest concurs au avut ocazia de a castiga cartea "Enigme ale trecutului indepartat in Muntii Buzaului" + dedicatie de la autoarea Diana Gavrila. O calatorie în timp si spatiu în triunghiul vestigiilor rupestre buzoiene Alunis-Nucu-Ruginoasa.

CASTIGATOAREA concursului initiat  de BONSI TRAVEL este LUPARU MARCELINA. FELICITARI! Castigatorul a fost ales luni, 10 iunie 2013, ora 18.30 prin tragere la sorti, cu ajutorul aplicatiei www.random.org

     
In acest moment definitivam grupul pentru Incursiunea din Muntii Buzaului, 28-30 iunie 2013 . Pe site gasesti un film documentar foarte interesant despre zona Muntilor Buzau.
Disponibilitati 11.06.2013: ultimele 2 camere libere + 1 partaj doamna si 1 partaj domn!


Am inceput inscrierile pentru programul: Călătorie la Muntele Sfânt, CEAHLĂUL,  01-04 august 2013 . Vizioneaza aici un interviu de 1h 10 min cu Alin Totorean, invitatul nostru special din Ceahlau.
 

Calatorind, te regasesti pe tine insuti!
Bonsi Travel

Proiect Romania O Noua Perspectiva - Oameni, Locuri si Traditii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu